Kad Raya Dari Saya

Dalam kesibukkan, sempat juga mencari masa untuk membuat kad raya yang tak seberapa dari saya ini. Dengan ini saya mengambil peluang untuk memohon maaf jikalau saya ada membuat anda semua sakit hati atau apa-apa sahaja lah. Saya mendapat idea untuk membuat kad raya ini ketika saya sedang mendengarkan beberapa lagu raya yang telah berkumandang di radio-radio Malaysia. Inilah kad raya dari saya yang tak seberapa..


Gambar background saya hanya ambil dari sumber google images. Corak-corak kerawang semua ambil dari koleksi-koleksi yang berada dalam pendrive. Gambar saya itu gambar raya untuk tahun lepas. Saya ambil kerana nampak cantik bersama ibu tersayang iaitu Ruslina Bt Jamhari . Itu sahaja dari saya dengan entri yang sedikit. Saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN.

Catat Ulasan

2 Ulasan