Blog Faiq Najmi Berwajah Baru

Saya telah mengetahui bahawa tempahan design blog telah dibuka oleh Sis Hawa, saya terus mengunjungi blog beliau dan melihat pakej yang ditawarkan. Pakej yang ditawarkan oleh beliau amat berpatutan dengan harga dan hasilnya amat menakjubkan. Setelah memilih pakej yang diinginkan saya terus menghubungi beliau melalui Facebook agar mudah berkomunikasi dan berbincang. Saya telah diberi respon yang agak cepat. Selepas pembayaran dibuat, beliau terus menjalankan tugas untuk membuat design blog yang saya tempah. Tidak sampai 24 jam design blog saya telah disiapkan. Pasti korang tertanya-tanya bagaimana wajah blog saya sebelum dan selepas. 


SEBELUM

Sebelum ini saya masih menggunakan template blog yang banyak di internet. Saya hanya mengedit sedikit untuk melihatkan bahawa itu adalah template saya iaitu Sora Templates. Header blog pula saya edit sendiri dengan meletakkan gambar saya, nama blog dan link blog. Background berwarna kelabu.




SELEPAS

Itu adalah perubahan design blog saya yang terbaru yang telah siap ditempah. Background berwarna hitam. Manakala background untuk entry berwarna putih. Mempunyai warna biru sedikit di bahagian header dan bahagian copyright. Design ini agak simple tapi nice. 

Untuk semua yang ingin membuat tempahan boleh pergi ke blog http://rosbirumuda.blogspot.my/p/service-editdesigncostumize-blog.html anda boleh memilih pakej yang mana diinginkan. Setelah memilih anda boleh terus menghubungi beliau untuk urusan selanjutnya.

Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. cantik blog faiq .. aril follow ya .. jom singgah blog aril plk ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih aril sudi kunjungi blog faiq. done follow back

      Padam
  2. Cantik la blog ini. Nampak fresh. Terbaik. :D

    BalasPadam
  3. Wowwww cantik blog baru! tahniah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih, ini atas inspirasi dari blog syed :)

      Padam
  4. Singgah sini.... nampak cantik dan kemas...

    BalasPadam
  5. wahhh jealous nieyh hakhak. kan kan blog teacher syed memang awesome gila. kita pun suka hehe. cantik blog awak faiq. selamat maju jaya dalam berblog :*

    BalasPadam
  6. Stylo wajah baru ni, semoga bertambah semangat berblogging.

    Salam perkenalan Najmi Faiq :D

    BalasPadam
  7. lawa blog awak. bahagian blogpost sangat menyerlah bila menggunakan background hitam pekat macam ni

    BalasPadam