Merentas Desa SAMTAJ 2016

Assalamualikum..

Pada 15 Jan 2015 bersamaan hari Jumaat sekolah saya telah mengadakan Kejohanan Merentas Desa 2016. Semua pelajar terlibat dalam kejohanan ini kecuali yang berpenyakit. Pada kejohanan kali ini saya tidak lari kerana diarahkan untuk menjaga checkpoint untuk Persatuan Bulan Sabit Merah. Rasa lega tak lari... Hahahaha... Dalam masa itu juga ada juga sedikit gambar yang saya dapat tangkap ketika mereka lari, tetapi saya hanya dapat tangkap gambar pelajar lelaki sahaja keran saya menjaga checkpoint laluan lelaki. Alhamdulillah ferqah yang saya masuk dapat no 2 untuk merentas desa kali ini.. Selalunya no last sahaja.. Tahun ini dah naik dah. Antara gambarnya...










PBSM yang ditugaskan untuk menjaga..




Menunggu Pelajar yang lain..


Penyediaan pingat..



Johan Kejohanan Merentas Desa Lelaki Bawah 14 Thn..


Kelima Kejohanan Merentas Desa Lelaki Atas 15 Thn..

Catat Ulasan

0 Ulasan