Kekal Sihat & Bertenaga Sepanjang Hari Dengan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement

Sejak kebelakangan ini, Faiq agak sibuk bekerja sehingga tak sempat untuk mengambil sarapan pagi sedangkan Faiq perlukan tenaga yang banyak untuk melakukan pekerjaan seharian. Bayangkan Isnin hingga Jumaat Faiq bekerja perjabat bermula seawal 8 pagi sehingga jam 6 petang. Manakala Sabtu dan Ahad pula membuat kelas tambahan Matematik seawal 9 pagi.


Kadang-kadang Faiq terpaksa skip makan tengah hari jika tak sempat. Ini menyebabkan Faiq mudah rasa penat dan lesu. Mujurlah ada Kitsui 39 Superfood Meal Replacement menjadi makanan pengganti untuk Faiq kekal bertenaga dan sihat sepanjang hari.

Korang mesti pernah dengar jenama Kitsui ni kan? Sebut sahaja jenama KITSUI, mesti ramai sudah mengenali dan pernah lihat jenama ini di pasaran Malaysia. Jenama KITSUI ini sangat di percayai oleh majoriti rakyat Malaysia dengan keberkesannya sehingga menjadi salah satu jenama terbaik di seluruh farmasi di negara ini. Bukan itu sahaja, jenama KITSUI juga telah menerima pelbagai anugerah sepanjang di pasaran.


KITSUI adalah produk jenama tempatan yang telah bertapak di pasaran Malaysia lebih dari 20 tahun. Dengan berbekalkan pengalaman selama 20 tahun, memang tidak perlu disangkalkan lagi kebaikan dan keberkesanan semua produk dibawah jenama KITSUI yang mana semuanya telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan makmal, malah ia juga telah mendapat sijil halal dari kilang bertaraf GMP sebelum di pasarkan.


Kitsui mengutamakan kawalan kualiti dan mematuhi piawaian industri seperti ISO, HACCP dan GMP untuk memastikan produk mereka memenuhi piawaian kualiti tertinggi dan ia menggunakan bahan berasaskan tumbuhan yang menjadikannya sangat selamat untuk dimakan dan sesuai untuk semua peringkat umur.


KITSUI 39 SUPERFOOD MEAL REPLACEMENT


Kitsui 29 Superfood Meal Replacement merupakan makanan tambahan yang dicipta khas untuk memberikan sokongan yang optimum serta meningkatkan kesihatan dan tenaga secara serentak. Bukan tu je, ia juga dapat BANTU KURANGKAN MASALAH GULA TINGGI DALAM DARAH dan kolestrol yang tinggi dalam darah serta menurunkan tekanan darah tinggi.

Kebaikan dan Faedah Utama Kitsui 39 Superfood Meal Replacement



Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ini mengandungi 39 bijirin dan herba serta 17 jenis vitamin dan mineral. Bukan tu je, ia menggunakan 4 bahan utama seperti Spirulina, Sacha Inchi Omega 3,6,9, Beta Glucan BG25 dan Prebiotik 10 Bilion CFU. 


39 Bijirin & Herba 

🔵 Kaya dengan serat makanan 

🔵 Kaya dengan protein sayuran 

🔵 Membekalkan tenaga untuk badan 

Sacha Inchi Omega 3,6,9 

🔵 Kaya dengan Antioksidan 

🔵 Membantu meningkan system imuniti 

Spirulina 

🔵 Kaya dengan Antioksidan 

🔵 Membantu meningkan system imuniti 

17 jenis Vitamin & Mineral 

🔵 Membantu mengekalkan fungsi fisiologi kesihatan 

🔵 Kaya dengan antioksidan 

🔵 membantu menyokong system imuniti 

Prebiotic 10 billion CFU 

🔵 Membantu mengekalkan kesihatan usus 

🔵 Membantu meningkatkan imuniti badan 

🔵 membantu menggalakkan penyerapan calsium 


Kitsui 39 Superfood Meal Replacement juga mempunyai faedah yang lain selain membantu memberikan kesihatan yang optimum dan membantu memberikan tenaga. 

Membantu mengurangkan gula dalam darah 
Membantu meningkatkan system imuniti 
Mengurangkan tekanan darah tinggi 
Membantu meningkatkan kesihatan sendi dan tulang 
Membantu mengekalkan kesihatan mata 


Kebaikan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement



🌾 Nutrien Lengkap : 39 bijirin dan herba, menyediakan pelbagai jenis nutrien penang, vitamin, dan mineral yang membantu menggalakkan tenaga, stamina, kesihatan dan kesejahteraan. 

🧆 Sacha Inci (Omega 3, 6, 9) : Sacha Inchi ini adalah sumber sokongan acid lemak omega 3, 6, dan 9  yang baik untuk kesihatan jantung, fungsi otak dan kesihatan tulang yang mempunyai manfaat menyeluruh untuk kawasan penang ini. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi dan kolestrol .  

🧂 Tiada Gula Tambahan : Beta-Glucan BG25 membantu mengawal paras gula dalam badan secara semulajadi. KITSUI 39 SuperFood Mulagrain juga adak mengandungi gula tambahan. Membantu menurunkan gula dalam darah.  

👁👁 Kesihatan Mata : Produk mulagrain mengandungi bahan-bahan sepera Spirulina dan vitamin C, yang membantu membekalkan anaoksidan dan nutrien penang bagi menyokong kesihatan mata. 

🏃Kesihatan Pencernaan dan Sokongan Imunia: Prebioak (10 Bilion CFU) dan Spirulina membantu menggalakkan usus yang sihat serta membantu dalam penghadaman, dan menyokong imunisasi dalam badan. Gabungan ini memberikan kesihatan penghadaman dan peningkatan imunia dengan lebih baik.  


Cara Penyediaan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement 

Cara penyediaan Kitsui 39 Superfood Meal Replacement ini sangat mudah. Hanya perlu ambil 1 sachet (30gm) sehari Bersama 200-250ml air sejuk atau air suam dan terus minum. Korang juga boleh campurkannya ke dalam jus, smoothie atau apa sahaja minuman yang korang suka.


KITSUI BELLOSS FIBER


Kitsui Belloss Fiber pula merupakan minuman detox bagi mereka yang mengalami masalah pencernaan khususnya pada mereka yang mempunyai masalah sembelit yang teruk. Ia juga membantu menyahtoksin dan melancarkan sistem pencernaan secara semula jadi dan membantu menyingkirkan air berlebihan didalam badan.


Kelebihan Kitsui Belloss Fiber


1. Menghalang penyerapan lemak berlebihan dan karbohidrat
2. Mencuci toksin dan sisa buangan dan lemak yang tidak diperlukan
3. Seimbangkan fungsi badan dan untuk sistem imuniti yang lebih kuat
4. Sebagai pengganti kepada buah-buahan dan sayur-sayuran yang kaya dengan mineral dan nutrisi
5. Meningkatkan metabolisma badan
6. Menghentikan sembelit dan melancarkan sistem pencernaan


Pengalaman Menggunakan Kitsui Belloss Fiber 



Diantara produk KITSUI yang ada di pasaran sekarang, Kitsui Belloss Fiber adalah produk yang Faiq sedang gunakan sehingga kini. Faiq akan consume seperti yang telah disarankan oleh KITSUI sendiri iaitu mengambil satu sacher bersama 150ml air suam/biasa sebelum tidur. Pada awalnya, Faiq tidak pasti samaada kebetulan atau memang itu kesannya, setiap pagi Faiq akan merasa badan lebih cergas dan bertenaga. Bukan itu sahaja, setiap pagi Faiq memang akan membuang dahulu tidak seperti sebelum ini. Mungkin ini adalah salah satu kesan penggunaannya iaitu membuang dan mencuci toksik di dalam badan. Jika seharian itu Faiq makan berlebihan, Kitsui Belloss Fiber ini membantu membuang terus segala lemak yang tidak diperlukan oleh badan sekaligus membantu mengurangkan berat badan Faiq sendiri. Pada awal tahun 2023 berat Faiq lebih kurang 92kg tapi kini hanya 75kg selepas amalkan Kitsui Belloss Fiber ni bersama lakukan senaman ringan setiap hari.


Jadi bagi siapa yang ingin mengurangkan berat badan sekaligus membantu menyihatkan usus, Faiq sangat menyarankan untuk dapatkan Kitsui Belloss Fiber ini. Kitsui Belloss Fiber ini telah terbukti keberkesanannya dan menjadi salah satu produk yang diperlukan oleh pengguna sehingga menerima anugerah "Most Wanted Slimming Fiber Drink" di Watsons HWB Awards pada tahun 2015, 2016 dan 2022.



KITSUI COLLAGEN WHITE (600MG) + L - GLUTAMINE



Baru-baru ini KITSUI telah mengeluarkan bungkusan terbaru untuk Kitsui Collagen White (600mg) + L - Glutamine yang membantu mengembalikan keanjalan kulit dan mengembalikan kecergasan badan yang diperbuat daripada bahan-bahan semula jadi dan Halal seperti Korea Kolagen Peptida, L-Glutamine, Mix Berries, Omega 3, Vitamin C dan Beet Root.


Siapa Yang Perlu Ambil Kitsui Collagen White (600mg) + L - Glutamine?



Kolagen sangat penting untuk badan bagi mengelakkan penyakit yang timbul akibat kekurangan kolagen dalam badan. Antaranya muncul kedutan dan garis halus pada kulit, sakit dan kekakuan sendi, kuku menjadi lemah dan rapuh, keguguran rambut dan osteoporosis. Kesemua penyakit yang saya senaraikan ini dapat dicegah dengan mengambil Kitsui Collagen White (600mg) + L - Glutamine sebagai makanan tambahan untuk badan & kulit.


Kelebihan Kitsui Collagen White (600mg) + L - Glutamine



1. Mengandungi kepekatan yang tinggi sehingga 600mg Collagen untuk kembalikan keanjalan & ketegasan kulit.
2. Memberi khasiat dan perlindungan kulit yang komprehensif melalui campran L-Glutamine, Omega 3, 18 Vitamin Premix dan Mineral, Mix Berries Serbuk campuran dan Akar Bit.
3. Diyakini HALAL dan mempunyai sijil ISO 22000:2018, HACCP, GMP dan HALAL.
4. Membantu meningkatkan sintesis kolagen dan membaiki serat kolagen yang rosak.
5. Mengurangkan kesan gelap, cela dan ketidaksempurnaan pada kulit. Ia juga menghasilkan kulit yang lebih cerah dan sekata.

DIMANA BOLEH DAPATKAN PRODUK KITSUI?

Kesemua produk dibawah jenama KITSUI boleh didapati di Watsons dan Guardian seluruh Malaysia. Jenama KITSUI juga telah menerima anugerah "Watsons Top Brand" dan "Superhealth Brand". Harganya tidaklah terlalu mahal seperti produk lain yang perlu mengeluarkan wang beratus ringgit dengan tidak pasti keberkesanannya. Harga produk ini bermula RM30 sahaja dengan kesan yang selamat dan efektif. Produk KITSUI ini juga boleh didapati secara atas talian di laman web rasmi KITSUI dan Shopee.



Catat Ulasan

0 Ulasan