Sweet Memories Of Teacher In 2 Naim's


hye, sebenarnya aku tak tau nak buat entry tentang apa? So aku nak share memory time tahun lepas dekat sekolah. Time pertengahan bulan kiteorang dapat cikgu ganti sebab cikgu kiteorang bersalin. Kiteorang dapat cikgu baik sangat. Nama dia nak tau tak? Nama dia "Cikgu Nor Azizah". Dia ajar kiteorang subject Sains. Dia ajar sangat best , funny and lawak. Suka duka kiteorang dekat kelas 2 Naim dengan Cikgu Azizah berakhir pada bulan 8 or 9 dah lupa.... Rasa sedih nak lepaskan Cikgu Azizah . Kiteorang nak dia ajar Sains untuk kelas kami. Tapi tak boleh sebab dia hanya gantikan sahaja. Hanya gambar membuat kiteorang ingat dekat Cikgu Azizah. Kenangan dia dengan kami tak boleh dilupakan. Kami sentiasa menyebut nama Cikgu Azizah. Kiteorang dapat tau cikgu ajar dekat Sekoah Agama Menengah Bagan Terap. Rasa happy sebab cikgu boleh meneruskan pekerjaannya. 

Nah aku nak share gambar sikit tengok tau..........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni gambar aku tak da sebab aku pergi kelas lain.





Ha yang ni baru ada.



Ni gambar semua budak kelas 2 Naim

Ikhlas dari kami

Sekian Terima Kasih



Catat Ulasan

0 Ulasan