Baby Shima & Aliff Syukri Bergaduh Di Sidang Media?


Pergaduhan sosial media antara penyanyi Baby Shima dan usahawan terkenal Dato Seri Aliff Syukri semakin memuncak apabila mereka berdua bersemuka di sebuah sidang media pelancaran lagu terbaru usahawan tersebut Cowok Baru yang diadakan di Jakarta, Indonesia petang semalam.


Menerusi live video di Facebook Dato Aliff, Baby Shima telah menyerang Dato Aliff dan mendakwa bahawa dirinya sengaja dipermalukan oleh usahawan tersebut. Menurut kemaskini Instagram penyanyi tersebut, dia mendakwa bahawa Dato Aliff cuba memalukan dirinya di sidang media terbabit. Dia mengatakan bahawa pihak Dato Aliff Syukri telah mengundangnya tetapi apabila telah sampai ke sidang media tersebut dia tidak dibenarkan masuk. 


Sumber Video : WakluTV

Untuk pengetahuan semua, sebelum ini Baby Shima dan Dato Aliff Syukri mula berselisih faham ketika usahawan tersebut membuat satu caption untuk meminta pandangan netizen mengenai lagu terbarunya dan Baby Shima pun melontarkan pandangannya terhadap lagu terbaru Dato Aliff.

Isu tersebut berpanjangan sehingga masing-masing dikatakan mengambil tindakan saman-menyaman. Kita doakan mereka berdua berbaik semula seperti biasa.

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. nampak macam semuanya dah dirancang awal haha ;)

    BalasPadam
  2. aaaaa macam2 perangai manusia.. macam budak2 pon ade hummm... done follow sini #231

    BalasPadam