Noraniza Idris, Mus May, Yantzen dan Eva Antara Peserta Gegar Vaganza 2020

  


Memecahkan kebuntuan orang ramai, senarai peserta Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7) akhirnya rasmi diumumkan tadi. Pada tahun ini, Farm Fresh menjadi penaja utama manakala Cuckoo, Digi dan Uphamol menjadi penaja bersama untuk Gegar Vaganza musim ketujuh.

Musim kali ini pihak Astro mengambil seramai 14 penyanyi berpengalaman untuk bertarung di pentas Gegar Vaganza 2020. Antara nama-nama besar yang terpilih adalah Mus May, Yantzen dan Noraniza Idris.

Masih mengekalkan dua pasangan serasi Nabil Ahmad dan Jihan Muse sebagai hos yang bakal mengemudikan setiap minggu. Manakala Faliq dan Fizza Frizzi pula sebagai hos belakang tabir. Sementara itu, Dato Ramli MS dan Dato Khatijah Ibrahim dilantik sebagai juri yang akan mengadili persembahan peserta setiap minggu.

Senarai Peserta Gegar Vaganza 2020



1. Aju Success

2. Ashira

3. Ayu Damit


4. Cliff Umar

5. Kumpulan EVA

6. Haslinda

7. Kumpulan Indigo

8. Linda Nanuwil

9. Mus May

10. Nomad

11. Noraniza Idris

12. Oja

13. Rozita Izlyn

14. Yantzen


Gegar Vaganza 7 bakal bersiaran selama 10 minggu bermula 11 Oktober secara langsung dari PICC, Putrajaya dengan kehadiran penonton yang terhad demi mengikuti SOP yang telah ditetapkan oleh kerajaan. Ia akan disiarkan secara langsung di Astro Ria, Astro Ria HD, Astro Prima dan Astro GO setiap Ahad jam 9 malam.

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. seiko titanium - TITanium Art
    Seiko titanium is a titanium trim hair cutter reviews fine stainless steel oxide womens titanium wedding bands plated steel 4x8 sheet metal prices near me plate used in many jewelry, titanium band rings including watches, titanium cookware jewelry, and jewelry.

    BalasPadam